Påbörjan av en lång och hård resa.

Jag tänkte skaffa mig en blogg om min framtida resa med att bli av med min övervikt på över 40 kg, mest för att peppa mig själv och för att kunna gå tillbaka och se hur bättre jag faktiskt mår när jag är i mål. Men för mig är det inte så enkelt att gå ner i vikt, jag går igenom varje dag och natt med nervsmärta och en känslig rygg efter två diskbråcksoperationer 2012. Det är dags för det att bli bättre, men min resa blir lite längre än tänkt kanske. Går jag för hårt ut kommer jag förstöra mig själv i otrolig smärta och hamna på sjukhus, igen. Och där känns det som min ursäkt kom fram för att inte göra något. Men jag vet att min smärt blir bättre ju mer jag kommer igång eller är i alla fall vad jag hoppas på.
 
Trots min vikt är jag nöjd med mitt utseende, jag gör inte detta för att vara smal utan för att jag kommer må så mycket bättre.
 
Jag ska nå mitt mål, jag kommer nå det tillslut.
 
Tuffa personer förblir tuffa, men tuffa tider försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0