Dålig uppdatering.

Jag har uppdaterat dåligt här på sista tiden. Men just nu har jag inte så mycket att skriva. Har fruktansvärt ont sedan min senaste operation där dom la in en dosa i magen. Så in aktivitets nivå generellt är lägre än lägst. Delvis också för att det är så mycket jag inte får lov att göra för läkaren för då kan jag behöva göra om hela skiten med neurostimulatorn i ryggen. Så forstsätter kämpa med maten och så gott jag kan. Nästa år blir det nya tag. Funderar på att skaffa gymkort i mellandagarna för att kunna köra lite lättare träning som cykling och liknande. 
 
Vårat internet har även krånglat och knappt funkat så idag är rekordet sedan jag kom hem i tisdags. När det funkar igen som det ska kanske det blir bättre uppdattering igen här. 
 
Men kan i alla fall uppdatera att jag var på "barnkalas" för mina systerdöttrar igår. Alla smälde i sig godis, tårta och kakor. Jag mådde så illa av att se allt så jag fick be min syster att ta ut tårtorna efter att alla ätit färdigt. Så extremt stolt att jag faktiskt inte alls är sugen när jag ser all skiten. Hade dagen innan en skitdag där jag var supersugen på godis. Men dagen efter när jag såg massa godis mådde jag illa. Så underbar men konstig känsla. 

Kommentarer
Postat av: Dietandthecity/Alex

Hoppas du mår bättre!!!

2014-01-04 @ 17:42:22
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0