Happyface

Jag känner mig så jäklans glad just nu.I morse var jag hos smärtläkaren, hon hade läst i papprena från min nuerokirurg att jag skulle få min stimulator permanent. Jag har precis pratat med en sköterska därifrån som ringt mig var tredje dag ungefär . Hon frågade hur jag kände om jag ville ha kvar den, utan tvekan ja, det är väl klart jag vill. Känner ju såpass bra lindring redan från 8 till 2 på en skala från 0-10. Hur bra är inte det? Sedan fråga hon om jag ville vara sövde eller vaken och förklarade hur operationen kommer gå till. Känns ganska klart att jag faktiskt får denna operationen. Hur awesome är inte det? Äntligen smärtlindring utan att förstöra kroppen med mediciner, äter fortfarande mediciner eftersom stimulatorn inte är permanent och inte har full effekt då jag bara använt den begränsat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0