Julklappar?

Dags att börja fundera på julklappar eller? Har inte införskaffat en enda och inget hum om vad jag ska köpa till alla, eller ett par vet jag väl kanske. Blev ju helkonstigt när jag hamnade på sjukhus två veckor, annars hade nog alla varit införskaffade redan. Aja, det löser sig. Fick mig ett infall förut och funderade på att strunta i allt vad julklappar heter förutom till syskonbarnen då. I stället skänka ett par tusen till musikhjälpen. Men vet att vissa i min familj skulle bli lite sura då. Det är alltid eviga diskussioner om julklappar i min familj varje år. Jao, jao, jag ska i alla fall införskaffa några nästa vecka då jag förhoppningsvis återhämtat mig från fredagens operation. 
 
På tal om operationen. Jag ska till Sahlgrenska imorgon för att prata med sköterskor, läkare, narkosläkare och ändra någon inställning på stimulatorn. Ska vara där klockan 10, sen på eftermiddagen/kvällen ska jag hem för att vara tillbaka till sjukhuset klockan 7 på fredag. Står troligtvis först på operationsschemat med enligt sköterskan som jag pratat med sedan förra operationen. Känns som jag lika gärna kan sova där om jag ska in på operation 7.30. Men samtidigt skönt att få sova hemma med. Känner mig helt lugn för själva operationen, ska bli skönt att slippa ha en sladd hängandes från sidan. Mer nervös för smärtan och förvirringen när jag vaknar ur narkosen. Aja, snart dags för första dubbelduschen med descutan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0