Operation imorgon.

Var på sjukhus några timmar idag för att prata med sköterska, narkosläkare och min läkare. Sköterskan och läkaren träffade jag för två veckor sedan vid min första operation och då var jag i ett kasst tillstånd. Så fick höra av båda att jag vare en helt ny människa idag. Känner ju mig betydligt mycket bättre med så. Nerverna inför imorgon börjar komma lita, hoppas bara jag får sova några timmar i natt. Ska dock upp 5.45 för att vara på avdelningen senast 7. Jag ska tydligen vara först till operation med vilket känns super skönt. 
 
Jag hoppas verkligen detta kommer bidra till att jag blir mer rörlig och klarar mer fysiskt. Det kommer såklart underlätta min viktminskning. Men jag är bara tacksam för att det minskar min smärta med över 50 %.
 
Så otroligt glad och tacksam för att jag fått denna möjligheten och att dem prioterade upp mig i väntelistan. Egentligen skulle det inte bli förän i april. Sån lättnad för mig att veta att jag inte kommer behöva förstöra kroppen med mer starka mediciner, förhoppningsvis. Jag är bara glad för minskad smärta som sagt och att jag har en av de främsta läkaren inom denna typ av operation. Känner mig heltrygg inför morgondagens operation.
 
Känner att det vart väldigt mycket tjat om mina operationer från mig nu, men just nu är de faktiskt mitt enda totala fokus.
 
God natt, nu ska jag försöka sova några timmar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0