Operation och fysisk nivå

Åh, vad jag vill komma igång med mina promenader igen. Men det får vänta till jag kan skippa rullatorn och använda kryckorna mera. Mycket beror också på hur underlaget är ute med. Men blir förhoppningsvis strax efter min andra operation på fredag. Hoppas på att få min neurostimulator permanent och inte behöva ta bort den då min smärta faktiskt blir bättre när jag använder den. Men måste uppfylla kraven med, än är det bara ett av tv som uppfylls, men får jag öka tiden så uppfylls båda. Hade vart helt awesome. Jag har nog aldrig vart så glad och tacksam för operationer som dessa. Låter helt sjukt. Men om jag kan slippa den värsta smärtan jag får skulle jag må så mycket bättre fysiskt och psykiskt. För så mycket smärta tär på en är helt otroligt. 
 
Just nu är min fysiska nivå som det typ bara går, men jag gör så gott jag kan. Jag kan inte röra mig så mycket mer än det jag gör i dags läget. Får öka det succesivt så gott jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0