Underskattat

Jag är glad att jag aldrig köpte något gymkort innan min operation med tanke på att jag hamnade på sjukhus med ryggen och så i stället. Tänkte att jag ska skaffa mig ett i mellandagarna i stället eller så fort jag återhämtat mig efter den långa sjukhusvistelsen och fredagens operation. 
 
Hade känts så grymt skönt att komma igång med motion igen, om så bara cykling och promenader på bandet på gymmet. Som det är nu får jag ju inte lyfta mer än 2 kg och många rörelser jag inte får göra. Men promenader har gjort jäkligt mycket för mig än så länge. En enkel, underskattad och gratis träningsform som kan ge väldigt mycket. 
 
Längtar till min vägdag på torsdag för att se hur mycket jag gått ner när jag legat på sjukhus, tror det är en del faktiskt. Hoppas att det stämmer med. Blir väl fyra veckor sedan jag vägde mig då med om jag inte tänker helt fel, så en del borde ju hänt även om jag legat inne på sjukhus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0