Vägning en tidig morgon

Uff, för tidig morgon för mig. Men var tvungen att gå upp för en timme sedan för att pappa skulle kunna hjälpa mig tejpa in sladden så jag kunder göra min dubbeldusch med descutan. Mitt hår känns lagom slitet och väldigt mycket som svinto. Men trots en tidig morgon är jag glad då jag fick överraskande och väldigt positivt resultat på min vägdag. 
 
Startvikt (1/8 -13): 122 kg
Vikten 14/11: 103.6 kg
Denna veckan: 99.6 kg 
Viktnedgång sen 14/11 (4 veckor): -4 kg
Totalt: -22,4 kg
 
Ett av mitt största delmål var att bli tvåsiffrig och hamna under 100 kg. Trodde verkligen inte det skulle hända efter att legat på sjukhus i över 2 veckor och missat 3 vägningar för det. Men hey, jag är så jäkla glad för att jag efter mycket kämpande äntligen är tvåsiffrig. Underbar känsla! Fick en liten egoboost såhär på morgonkvisten i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0