Dagen

Blev väldigt enkel träning hos sjukgymnasten i morse. Kanske för att jag var 20 minuter sen för att vi satt fast i bilkö halva vägen dit. Men jag klarar samtidigt inte så mycket styrke övningar heller utan att få jätteont. Skolan var snabbt överstökad med. 
 
Hade tänkt att kanske fixa gymkort idag med, men blev inte så, missade att prata med sjukgymnasten om det. Kan dock hända att jag får ryck imorgon ändå och går dit efter skolan och pratar med dem. 
 
Möte upp en kompis i stan efter skolan med och hängde med henne på hennes bussturer. Kan meddela att jag var glad att jag inte hade byxfickor för då hade jag antagligen jagat tre killar och ringt polisen då en av killarna faktiskt kände om jag hade byxfickor. Inte äldre än 15 år var de heller. 
 
Aja, när hon hade slutat var vi båda jättehungriga så vi gick till Jensens böfhus. Jag ångrar lite att jag inte tog en av de andra rätterna, dels fick jag inga grönsaker sedan var det väldigt mäktigt. Medan min kompis inte blev mätt av hela hennes portion blev jag mätt efter halva. Trots att jag var mätt kunde jag inte lämna kvar, dels var det så gott och sedan beror det nog på att vi inte alltid haft mycket i kylen kvar i slutet av månaden när jag var liten. Något jag fått lära mig, att äta upp maten på tallriken, vilket är något jag behöver arbeta med, att det inte är så farligt om det blir lite över. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är något jag också behöver arbeta med. Jag äter tills det är slut för det är ju "så man gör". Vi hade inte heller alltid det så välfyllt i kylskåpet i slutet av månaden när jag var liten.. vet inte om det har med det att göra eller något annat :)

Svar: Ja, första steget är ju att vara medveten om det :)För mig tror jag det stämmer, även något forskare sett samband mellan :) Men självklart kan det bara vara en av många orsaker för vissa.
onlymyloss.blogg.se

2013-11-12 @ 15:57:35
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0