Dumma ben

Usch och fy och blö. Jag är trött på bussar och smärtan idag. Fått springa mellan bussar ett par gånger idag. Har dessutom haft problem med min nervsmärta i benet och problem med att det inte riktigt hänger med utan har släpat till och från. Jag hoppas verkligen inte på att det blir sämre, blir det sämre så kommer mitt ben lägga av och jag måste åka in till akuten som kommer gnälla över att jag borde gått till vårdcentralen. Hur jag nu ska kunna gå till vårdcentralen när jag inte kan gå och måste åka ambulans. Aja, inte det jag skulle skriva om. Hade väl egentligen inget speciellt att skriva om ikväll. 
 
Har i alla fall vart på vfun idag igen och struntade i dagens föreläsning eftersom jag var tvungen att ta igen vfu. Vart så kul med ungarna och känns som vi ger varandra bra utbyten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0