En lugn promenad...

...eller inte! Promenad blev det i alla fall. Gick åt motsatt håll än jag planerat för att få gå lite längre. Hittade ett bra tempo med en gång, som visade sig vara högre än något jag tidigare hållt. Tänkte ut en punkt där jag skulle vända, men strax innan dess kom jag på en ny, det gjorde jag 5 gånger ungefär. Så promenaden blev 5 km i stället för 2 km. Men oj vad skönt det känns nu efteråt, jobbigt kändes det inte ens. Känns så otroligt gött när man känner att det inte är lika jobbigt att gå ut och gå längre. 
 
Fick förövrigt en till kommentar idag om att jag måste tappat fruktansvärt mycket i vikt. Kändes helt klart overkligt att säga att jag tappat över 15 kg. Min hjärna hänger inte riktigt med heller. 

Kommentarer
Postat av: jenny

Snyggt! Blir grymt inspirerad att gå en promenad jag med! :)

Svar: Bara att göra det, finns viljan så är det bara att gå även om orken inte finns där för tillfället :)
onlymyloss.blogg.se

2013-11-07 @ 19:35:56
URL: http://xn--sjuttiotv-e3a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0