God morgon

Jag ligger på sahlgrenska hypernervös iklädd operations kläderna.  Ska dock inte bort till operation förrän om ett par timmar.  Otroligt skönt att vara först på tur. Känns rätt overkligt att det faktiskt blir av redan nu. Skulle från början få den först i april nästa år, men med tanke på min problematik får jag den redan nu. Om jag missat berätta vad det är för operation så är det en elektrod/nevrostimulator jag ska få in i ryggen för att minska mim nervsmärta i ena benet.  Denna metoden kom 2010 till Svergie ocj drn första som gjordr den och införde den här var han som ska operera mig om en stund. Det värsta är att jag vill ha full kontroll över vad som händer mig när jag är vaken. Tex måste jag se när nålar sätts. På operation måste jag vara helt vaken. Med andra ord inget lugnade eller någonting. Det bara för att jag måste tala om när den hamnar rätt i ryggen. Mrn läkaren verkade jättebra igår och de kändes tryggt. 
 
Dock var läkarens första fråga om jag kommee klara av operatiinen dp jag ör i sämre skick än han trodde. Sjukhuset där jag legat har tydligen inte hört av sig, surt. Men ja, jag ska klara den för jag orkar inte vänta längre.  
 
Min förhoppning är att jag ska kunna öka min träning stegvis efter med och fortsätta och förbättra min viktminskning. Så håll tummar ocj tår på att jag ska bli bättre av den här nu. 
 
Uff, ska försöka tänka på annat nu och inte stressa upp mig mer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0