God morgon!

Jag var oerhört trögvaknad idag, snosade i över en timme, vilket jag kanske gör en kvart annars. Vaknade dock av att en av katterna låg extremt konstigt på mig i natt. Han kan inte längre ligga så som han brukar ligga på mig då halva min mage förvunnit, haha. 
 
Ska i alla fall göra i ordning mig och åka till sjukgymnasten och komma igång med lite mer styrka/kondition där. Vilket ska bli skönt. Ska även höra vad hon tycker om gymkort, om jag ska skaffa det redan nu eller faktiskt vänta till efter operationen. Därefter ska jag till skolan då vi har basgruppsseminarium. 
 
Förresten blev jag fruktansvärt glad efter att jag duschade då handduken gick runt utan att skapa någon glipa av magen. Det är verkligen små, kanske helt obetydelse för vissa, som kan göra en glad och få en att känna sig peppad att fortsätta. Jag är verkligen glad för att jag ändrat min livsstil, jag har inte gjort det för att bli smal utan för att minska smärtan, må bättre och vara piggare. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är de små framstegen som sagt! man blir ju så glad avrje gång man upptäcker något nytt som är självklart för normalviktiga, keep up the good work!

2013-11-11 @ 07:37:11
URL: http://xn--sjuttiotv-e3a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0