Gymkort

Har nästan helt bestämt mig för att skaffa gymkort så fort jag känner mig bra efter operationen, om jag inte gör det redan på måndag. Jag blir mindre peppad att gå när det är skitväder ute även om det inte är en orsak. Så även om jag kanske inte kan träna jättemycket på gym kan jag alltid gå på band eller cykla. Tyvärr kan jag ju inte använda crosstrainer längre än 15 minuter om jag inte vill ha en melon till knä.
 
En anledning till, till att jag vill börja gymma förutom vädret då är faktiskt att jag har ett gym precis vid skolan som är billigt och grymt bra. Hade ökat mina chanser att röra på mig om jag bara gick dit innan eller efter skolan istället för att behöva åka 45 min för att komma hem när det antagligen är mörkt. Lättare att få ihop skola och träning om jag har ett gym att gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0