Hemma

Jag fick komma hem från sjukhuset igår. Men däckade framför tv:n med nästan en gång, efter jag myst lite med djuren. 
 
På sjukhuset fick jag lägga till en ny medicin på min medicin lista. Tyvärr har en av mina värktabletter orsakat problemet med magen. Men förhoppninsvis slipper jag den om en månad kanske. För den 29:e nov ska jag opereras, sedan 2 veckor efter det igen. Som jag har väntat och längtat efter denna operationen. Kan hända att jag kanske får den tidigare då magen har pajat. Hade vart ännu mer yay. 
 
Var  nyfiken på hur mycket jag gått ner sen jag hamnade på sjukhus och tror det är 4 kg, på en vecka. Sinnessjukt. Men jag lär väl kanske gå upp lite av det nu när jag kan äta lite mer. På tal om att äta, det jag ätit den senaste veckan är ungefär lika mycket som under 2-3 dagar, vilket är extremt lite. Försöker äta lite mer varje gång, men smärtan tar då vid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0