Inte min dag..

Det är nog inte min dag alls idag. Börjar med att jag drömt madrömmar hela natten och vaknat 20 gånger med panik, andfådd och ledsen i natt. Sen när jag sitter och pluggar (har 200 sidor till måndag) ja då kommer en av katterna in halvt dränkt i bensin/disel/olja eller vad det nu var. Tar ner honom och försöker duscha honom, blev en rejäl fight mellan oss typ, rivsår på hela armarna. När jag bråkat klart med honom och släpper upp honom till mig sitter den andra katten redo och springer ner och gömmer sig så jag fick leta/jaga efter henne. Nu en timme senare måste jag vila ryggen och äta. Vad händer nästa gång jag börjar plugga?
 
Blir ingen promena idag eftersom jag hade så jäklans ont efter går dagens och kunde inte somna för det. Troligtvis anledningen till att jag drömde madrömmar med. Men kanske får ett ryck och går ändå, kan ju få det ibland som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0