Plugg, plugg, plugg

Plugga hela jäkla kvällen. Har en tenta som ska in innan midnatt från förr förra kursen. Känns rätt lungt och jag skriver jäkligt mycket bättre under tidspress. Lite stressande kan det vara ibland. Har även en annan uppgift från samma kurs som också ska in ikväll, men den tänkte jag fixa klart imorgon, för jag kommer inte palla att skriva båda ikväll. Det betyder att jag kommer missa morgon dagens obligatoriska litteratur seminarie, men det får jag väl ta igen senare. Måste försöka få in alla mina kompletterigar innan jag kan fokusera på nuvarande kurs med.
 
Jaja, tänkte i alla fall att jag skulle hinna med en promenad imorgon i alla fall. Jag vet dock inte hur mycket jag kommer orka med tanke på att mitt energiintag är lägre än vanligt och jag fortfarande mår dåligt. Men får bli en lugnare promenad mitt på dagen tror jag. Förhoppningsvis få ny energi för mer pluggande.
 
Tänkte i alla fall ta en timmes paus från kvällens pluggande nu för ögonen börjar värka lite.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med pluggandet :)

Svar: Tack, tack :) Första grejen klar iaf :P
onlymyloss.blogg.se

2013-11-06 @ 22:28:22
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0