Smärtan tar på krafterna

Uff. Tänkte bara ta en powernap på en halvtimme igår vid 19 tiden. Men istället vaknade jag vid 8 imorse. Trött eller? Haha, fattar verkligen inte att jag kan vara sådär jävla trött. Men tror det har att göra med att jag har jäkligt ont, för smärta tar jäkla mycket på krafterna kan jag lova. 
 
Idag hade jag en workshop som var helt oväsentlig för min utbildning och inte obligatoriskt så jag valde att stanna hemma. Ska dock iväg till sjukgymnasten om några timmar. Har inte kunnat göra de övningar hon gav mig då jag haft så jäklans ont sen sist. Jobbigt att inte kunna göra övningar för att jag har ont då de ska hjälpa mig att inte ha så ont. 
 
Aja, ska försöka få pluggat lite innan jag åker iväg i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0