Tillbaka på sjukhus.

Jag skulle inte skrivit sådär förut. En timme senare fick vi ringa ambulans för att smärtan slog till gånger tusen och benet la av igen. Så jäkla typiskt. Ligger därför på sjukhus med massa smärtlindring. Men jag fick lite hästmys i alla fall. Dock var det väldigt kallt att vänta på ambulans på en höbal i stallet. Men om bloggande uteblir förstår ni varför. Jag ska bara lära mig gå igen.

Till er som kan gå, NJUT innan det blir försent. Du har ingen ursäkt att inte ta dig en halvtimmes promenad. Om du inte är väldigt sjuk eller sksdad förstås. Men passa på och njut av att röra dig så gott du kan! Jag hade kunnat ge allt för att kunna gå 3 meter nu. Jag ska ge allt med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy vad tråkigt! :( Krya på dig!

2013-11-20 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0