Trött idag igen

Är helt slut ikväll igen. Först var jag i skolan på seminarium, vilket var superintressant. Därefter åkte  jag till min vfu för att ta igen ytterligare några timmar. Känns som man gör något rätt när barnen blir glada att se mig och saknat mig. Jag blir så varm inombords då. 
 
Eftersom min syster nu mera bor nära min vfu (20 min) gick jag till henne. Lekte lite med min systerdotter och tjötade. Åt även tre peppakakor. Eftersom jag enbart vid enstaka tillfällen ätit sånt kände jag att jag kunde unna mig och sedan var det inte så många kalorier i dem. Men jag njöt av varenda tugga och det var inte så gott heller. Men, äh, jag lät mig själv äta dem och fick inte ångest av det. Jag tror man kan tillåta sig själv äta sånt någon gång ibland i måttliga mängder om man inte tappar allt arbete man gjort. För ett par månader sen skulle jag aldrig kunna äta peppakakor utan att känna det som ett stort misslyckande. 
 
Har även haltat hela dagen och min fotskena åkte på så att jag inte skulle snubbla hela tiden när foten inte riktigt hängde med. Får se hur det blir med promenader i helgen, hoppas verkligen att jag kan gå ut och gå för jag vill, men måste lyssna på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0