Veckans vikt

Startvikt (1/8 -13): 122 kg
Förrförra veckans vikt: 108.3 kg
Denna veckan: 104.3 kg 
Viktnedgång sen förra veckan : -4 kg
Totalt: -17,8 kg

Viktnedgången på 4 kg beror ju på att jag inte kunnat äta ordentligt sen tisdag förra veckan och var några dagar helt utan mat förra veckan. Vägde mig faktiskt i tisdags när jag hade kommit hem från sjukhuset och sen dess har jag gått upp 1 kg då jag börjat äta lite bättre igen. Men jag hoppas på att inte gå upp mer av dessa även om jag kanske inte blir förvånad om jag gör det. 
 
Två av mina delmål har ju vart att gå ner 15 kg och hamna under 105 kg. Snart är jag under 100 sträcket, vilket känns helt jäkla otroligt. Att jag faktiskt kommit så här långt sedan 1 aug, det är bara lite mer än 3 månader. Mitt hemliga mål är ju att vara under 100 kg till jul vilket jag faktiskt tror jag kan klara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0