Bättre och sötsug

Tror att det var jäkligt bra för mig att komma hem, framför allt psykiskt men även fysiskt. Framför allt för att smärtan lagt sig. Otroligt skönt, men så proppar jag i mig starka morfintabletter nu med, men ska snart börja trappa ner dem. Men mår så ortoligt mycket bättre av att vara hemma. Skönt att vara nära mina två skadade hästar med, dem blev halta när jag låg inne och påverkade mig mycket psykiskt att låta någon annan sköta allt med dem när dem är dåliga, uscha. 
 
Dem senaste dagarna har jag haft ett extremt godis och cola sug, speciellt cola. Jag har dem senaste gångerna när jag legat på sjukhus med ryggen fått massa godis och cola. Men jag är fast besluten att jag inte ska ha något sådant. Jag vet att jag kommer få sån ångest efteråt. Det går att sluta med onyttigt, det gäller bara att vara fast bestämd och inte låta suget ta över. En stor del till att jag gått ner är ju trots allt för att jag slutat med allt sådant helt. Men ibland är jag sugen på att låta mig själv dricka cola och unna mig skit en dag i veckan, men för mig kommer en gång bli många gånger. Jag vet hur jag fungerar, lite allt eller inget över mig med vissa saker. Men jag är fast besluten att inte unna mig någon skit som godis osv faktiskt är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0