Färdig packad

Nu har jag packat i flera timmar. Packat, packat om och packat om. Kom ju på att jag hade glömt några saker så sprungit som en dåre här hemma. Hoppas på att väder prognoserna stämmer inför imorgon för då ska det bli bra väder när vi paddlar, hoppas såklart på uppehåll på natten och på onsdag med. Men har med extra ombyte och regnkläder, så blir nog bra. Börjar känna mig pepp inför hajken, men jäkligt nervös. Dock är min nervsmärta värre än värst. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas att det inte blir värre.
Ska bli intressant och se hur mycket jag faktiskt orkar. För det är ju bara bättre än bra, så jag kan pressa mig mer hemma på promenaderna sedan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du har det roligt på hajken :)

2013-09-18 @ 10:35:37
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0