Frestelser

När man ligger på sjukhus får man efterrätt till lunchen. Självklart känner man ändå för att smaka. Men jag är stolt över att jag låtit bli. Vore synd att falla tillbaka bara för att jag ligger på sjukhus.

Men trots efterrätten så är maten sådär bra. Har nyss ätit lasagne och kände hur mycket socker det var i, antagligen fråb ketchupen.

Som att inte smärtorna räcker så har förkylningen blivit sämre. kanske för att jag var så kall när jag kom in till akuten.

Nog om detta, ska strax ta mig en sväng till korridoren tänkte jag. Blir många korta promenader här.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad jobbigt att din kropp bråkar med dig! Hoppas du snart mår bättre.. och vad duktig du är som motstår efterrätten! :)

2013-09-20 @ 15:43:39
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0