Gratis motion.

Så jäkla gött med denna kursen. Massor gratis motion i skolan, som idag. Var i Slottskogen med skolan på kursintroduktionen och har gått i två överjävliga backar. Haft igång stegräknare hela dagen och är uppe i 9000 steg. Typ bara utomhus nu med och hajk två dagar med paddling och vandring. Men älskar att få motion i skolan för då behöver jag inte behöva känna mig tvungen att gå promenader när jag kommer hem. Framför allt slipper jag sitta still och läsa massor. Awesome!
 
Har vart i stallet idag med när ena hästen fick nya dojor. Ibland hatar jag honom lite. Inom loppet av en vecka har jag fått sitta med ispåse på grund av honom. Idag lyckades han få omkull mig i boxen och nur har jag jävligt ont i höger axel och framför allt armbågen. Aaaaj. Så nu blir det lindad armbåge tills den blir lite bättre. Det värsta är att jag är högerhänt med. Men jag kan ju ut och gå promenader även om armbågen är ond, vilket är bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0