Halvnöjd vägdag

Idag tar jag en riktig slappar dag eftersom jag inte har något i skolan. Hoppas det gör att jag blir frisk någon gång.
 
Hade min vägdag igår, men missade den och tog den idag. Står på 113,8 i morse och i lördags vägde jag 116,1, så 2,3 kg. Men mycket av det är antagligen beroende av att jag vart sjuk och kunnat äta speciellt mycket, trots att jag fått i mig en del, men för lite för mig. Men är rädd att jag går upp en del av det till nästa vecka, vilket jag kanske räknar med. Blir väl lätt bakslag när man blivit sjuk.
 
Vet inte om jag nämnt vilken vikt jag började på. Så jag gör det nu, började på 122 kg, så jag har nu sammanlagt gått ner 8,2 kg på 5 veckor. Jäkligt nöjd ändå. Jag blir mer pepp på att fortsätta och saknar inte glass, cola och power king som var mina svagheter. Speciellt sådana här dagar när jag var sjuk.
 
Allt går att lösa bara man vill!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till viktminskningen! Även om du nu skulle gå upp lite så tror jag inte du går upp hela veckans minskning :)

Svar: Tack! Men det känns ändå lite fel.
onlymyloss.blogg.se

2013-09-14 @ 15:47:16
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se
Postat av: ina

Grattis på 5 veckor det är hur bra som helst, hur gör du?

2013-09-15 @ 07:17:36
URL: http://metrobloggen.se/inaa
Postat av: Marie

Grattis :)
hur äter du? försöker själv gå ner och försöker hitta en metod som funkar.. Nyfiken på hur du gör =)

2013-09-22 @ 20:33:51
URL: http://mariesodermyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0