Hemma igen.

Ingen fraktur, så gött. Men musklerna har fått sig en rejäl smäll och gör ont. Ska dock gå över inom några dagar. Tyvärr har maten blivit lidande, åt frukost, en shake för att jag inte orkade, köpte en sallad vid 15 på akuten, sen när vi åkte hem vid 22 tiden stannade vi på burger king för att jag va så hungrig att magen gjorde ont och jag mådde illa. Icke bra, men smällar man får ta. Men tog ingen Cola till i alla fall, som jag tidigare vart beroende av.
 
Nu ska jag och katten sova så jag orkar upp imorgon och hinner till skolan och geocoaching i stan. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det inte var en fraktur! :)

2013-09-03 @ 23:58:28
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0