Lära sig gå igen

Jag ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Så tyvärr missade jag min vägdag, hade annars varit intressant att se om jag gått upp det jag gick ner när jag hade svårt att äta. Eller om jag faktiskt gått ner mer ändå. Men får ta det så fort jag kommer hem, vilket jag hoppas är snart.

Jag ska väl få komma hem så fort jag kan gå igen. Det är av denna anledning jag alltid njuter av mina promenader, för att jag har så många gånger behövt lära mig gå igen det senaste året. En känsla som är svår att beskriva och förstå även för mig. Men jag har känt hur snabbt allting kan ändras. Det är därför jag kämpar för att gå ner med, för jag vill leva ett bättre liv och detta är kanske bara ett sätt för min kropp att säga till mig att ta tag i mig själv. Är i alla fall pepp att komma hem och ut på promenader igen.

Allt negativt innebär något positivt med, det gäller bara att hitta styrkan bland allt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0