Lite bättre

Idag mår jag lite bättre, men inte helt bra. Har även äntligen kunnat börja äta hyfsat normalt igen, vilket känns bra då matrutinerna är en viktig del av att gå ner i vikt för mig. Jag vill inte gå ner för mycket på en gång heller. Men matrutinerna gör att jag går ner lagom mycket med motionen.
 
Hoppas bara jag är frisk till på tisdag då det blir hajk med skolan. Känns lite som högstadiet/gymnasiet igen, haha. Ska iväg sedan och köpa en uppblåsbar kudde sedan med och underställ. Sådant som är bra att ha, men framför allt till hajken. Tyvärr hatar jag att gå i sportaffärer och köpa kläder, även om jag tyckte det var kul när jag var igång och gymmade för några år sedan (tills knät pajade på gymmet).
 
Ska försöka ta mig en lugn promenad ikväll med tänkte jag, lite beroende av hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0