Mer sjuk, träningsvärk och peppad.

Ja, det där med att vara med på sim och livräddningen igår tog ut sin rätt idag. Lyckats tappa rösten ett par gånger, självklart när min grupp hade redovisning.
 
Men i alla fall, har haft en lååång dag i skolan, började 8 och slutade 16.45. Van vid halvdagar i skolan. Hade hlr första två timmarna, tror äna att jag fick träningsvärk efter det. Är jobbigt att sitta på knä och trycka på en docka 30 gånger i en viss takt och sedan blåsa in två gånger, sedan göra det fyra gånger i rad på ca 2 minuter. Får se det som lite träning. Sprang mellan pedagogens alla hus hela dagen med.
 
Hade hajkintroduktion och planering idag med. Ska bli jäklans kul att dra på hajken. Först kanot i minst 2 timmar, dagen efter promenad tillbaka, lär väl ta 3 timmar då läraren tycker vi ska gå omväg. Inte mig emot om jag är frisk då. Men hoppas ryggen och benet pallar med. Ska ju sova i vindskydd med vilket kanske inte är superbra för min rygg. Men det är bara att ta det som det kommer och ge det ett försök. Känner mig ändå väldigt peppad att få hajka och leka massor. Känner att denna kursen är den roligast någonsin typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0