Peppad och sjuk

Har vart peppad att gå ut och springa sedan i söndags när jag blev sjuk. Vill fortfarande ut och springa. Så jäkla synd att jag inte kan ta tillvara på denna viljan just nu. Hoppas detta tänket är kvar när jag blir frisk med.
 
Tyvärr har jag blivit sämre under natten med, så nu klarar jag knappt att äta något så matrutinerna blir störda, käns inget bra. Jag lär ju kanske gå ner ganska mycket i vikt denna veckan för att jag knappt kan äta och gå upp det lika fort igen när jag blir frisk.
 
Måste sätta mig och skriva klart tentan med och trycka i mig massa kanel te. Kanel te är nog det som hjälper mig bäst när jag är sjuk, självklart med honung i.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har själv vart jätte förkyld det senaste, men äntligen blivit frisk! Låter super bra att du har viljan att vilja gå ut och springa, bara att tagga att bli frisk och sen kör du gärnet! DU ve att du KAN!

Svar: Tyvärr har jag en tendens att få viljan när jag inte kan genomföra det, men jag försöker tagga. Den ska finnas kvar :)
onlymyloss.blogg.se

2013-09-11 @ 07:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0