Rutiner

Förr brukade vi alltid äta pizza eller liknande på lördagar. Men idag är första gången på flera år som vi inte gör det, förutom då och då. Handlar väl framför allt om lathet och att det är jäkligt gott. Men usch vad onyttigt. Jag är så glad att vi inte gjort det idag.
 
Funderade förut över hur jobbigt det blivit att hålla matrutinerna nu när skolan börjat. Har tidigare ätit frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och sen middag. Men denna veckar har det blivit frukost lunch middag och inga eller enstaka mellanmål beroende på vilka tider vi haft. Jag har ändå haft med mig en eller två frukter i väskan men inte riktigt haft tid. Men trots det har jag ändå inte tagit större portioner vid måltiderna som jag gjorde innan jag åt mellanmål. Kanske bara behöver komma in i skolrutinerna för att hitta matrutinerna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0