Simning i skolan.

Äntligen  en natt där jag fått sova. Vaknade bara ett par gånger i natt mot igår då jag vaknade minst 20 gånger. Så skönt. Dock har jag behövt sova i soffan så jag kunde halvsitta och sova. Mådde även bättre i morse.
 
I och med att jag mådde bättre var jag med på sim- och livräddningen. Måste säga att jag är mcket starkare än vad jag trodde. Vi var tvugna att simma 150 m bröstsim och 50 m ryggsim, därefter simma 25 m dyka ner och nudda botten (2 m djupt) och sedan bogsera en klasskompis 25 m. Därefter fick man om man ville dyka efter en docka på 60 kg. Kanske inte det bästa för min rygg, men jag ville testa. Gick hur enkelt som helst och alla tyckte jag var grymt snabb, vilket såklart var kul. Efter det frågade läraren om jag kunde dyka ner efter den igen och bogsera den till kanten så folk kunde hjälpa till att få upp den. Sagt och gjort. Vid trappan tog jag den under armen och gick halvvägs upp. Sådan egoboost jag fick där för jäklar vad stark jag ändå kände mig när folk knappt orkade dockan i vattnet. Vi fick sluta efter en halvtimme ungefär och hade 3 timmar schemalagd tid. Ville man stanna kvar fick man ju självklart göra det. Var en som gick. Jag passade på att simma några längder, hoppa lite och avsluta med att de flesta sprang i en ring i en av bassängerna. Så, jag är ändå glad att jag hängde med dit. Dock mår verken min förkylning eller rygg och ben speciellt bra.
 
Hoppas verkligen inte förkylningen bli värre eftersom jag har redovisning imorgon. Men är jag sämre lämnar jag den till de två andra i min grupp. Krya på mig själv nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan tänka mig att det kändes riktigt bra! Riktigt starkt gjort! Duktig du är.. och ja krya på dig nu! :)

Svar: Det gjorde det :)
onlymyloss.blogg.se

2013-09-11 @ 23:41:56
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0