Självförtroende

Jag blir så arg när jag läser och hör att överviktiga hatar hur de ser ut. De flesta hatar det för att de tror folk ser ner på dem, skattar bakom ryggen eller något annat. Men det är inte vikten som gör det, det är självförtroendet. När jag vägde som mest hade jag jäkligt bra självförtroende och då upplevde jag inte att folk tittade snett på mig, utan snarare att de tittade på mig för att jag strålade lycka. Men däremot när jag vägde 30 kg mindre och hade kasst självförtroende så upplevde jag att folk tittade snett på mig.
 
Hur man mår på insidan syns på utsidan. Man måste trivas med den  man är, oavsett hur man ser ut. Trivs man med sig själv så syns det så mycket. 
 
Va nöjd med den du är! Du är vacker som du är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0