Skola och besviken

Jag hade hoppats vara frisk idag. Men icke, är dock lite bättre. Önskar att jag hade kunnat stanna hemma idag, men har sim- och livräddning idag vilket alla måste vara med på för att få åka med på hajken och klara denna kursen. Skulle väl kanske kunna besöka ett badhus när jag blivit frisk, men det känns bara krångligare och hajken är på tisdag. Får dricka massa te och äta halstabletter idag.
 
Ställde mig på vågen förut och första gången jag blev besviken på att jag gått ner nästan 2 kg. Men det är för att jag vet att jag inte gått ner för att jag kämpat utan för att jag är sjuk och knappt kunnat äta. Hoppas bara inte jag går upp det när jag är frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0