Sötsug

Åh, jag är så sugen på glass. Brukar alltid äta glass när jag är sjuk och har ont i halsen. Men jag vägrar denna gången. Har ju trots allt hållt mig undan det några veckor nu. Jag får dricka massa kanelte och käka halstabletter istället. Jag måste ju bli frisk snabbt nu. Måste verkligen på sim- och livräddningen i skolan på onsdag och då vill jag inte må såhär. För nu är det värre än vad det var i morse. Men det är väl bara gilla läget och ge mig själv några vilodagar.
 
Inte nog med att jag ätit glass när jag vart sjuk.Har haft som vana att dricka cola och powerking och äta godis när jag skriver tenta. Men denna gången är jag inte ens sugen. Tummen upp.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du inte är sugen på det vanliga tentaintagen! Hoppas att detsamma gäller mig när jag väl har min första tenta för terminen ;)
Krya på dig! :)

Svar: Riktigt skönt, kan kanske ha med att jag är sjuk med. Det är bara att bestämma sig innan :)
Tack :)
onlymyloss.blogg.se

2013-09-09 @ 23:40:30
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0