Typiskt mig.

Vad irriterad jag blev på mig själv nu. Hur kunde jag glömma köpa nya löparskor igår när jag var i hela tre sportaffärer för småsaker till hajken. Jag har sagt i snart 3 veckor att jag behöver nya löparskor. När jag för en gång skull är i en sportaffär missar jag det. Så typiskt mig. Jaja, det kommer fler tillfällen. Kanske ta det efter planeringen i skolan imorgon eller när jag kommit hem från hajken.
 
Inför hajken i skolan ska min grupp ta reda på hur man paddlar kanot. Jag känner redan träningsvärken, haha. Kommer vara riktigt mör på onsdag kväll när jag kommit hem. Torsdagen lär väl vara värre. Men oj vilken träning jag kommer få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0