Underbar dag

I morse gick jag en promenad innan hovslagaren och skolan. Men fick ett ryck och ville springa, självklart använde jag mig av det och sprang 500 m, det är mycket för mig. Kände dock att jag måste byta ut mina löpasskor som har några år på nacken och tappat en del av stötdämpningen. Vore ju awesome att komma igång och springa. Men jag måste verkligen ta tillvara på dem rycken jag får.
 
I skolan var vi vid havet i tre timmar med underbart väder. Var en bit att gå till och från bussen med och vi gick en del på stranden. Älskar det här med att vi är ute och har lektioner, för det innebär att det blir mer motion för mig. Kan inte bli bättre.
Här tillbringades tiden i skolan.
 
En sak som är skit idag dock är att jag lyckades tappa min mobil i toan för första gången. Gah. Lyckades skära mig under foten i skolan med, på havstulpaner så nu har jag djupa rivsår. Klantarsel nummer 1!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0