Varning för gnäll

Usch för denna dagen. Ingen ordning på maten och extrem smärta. Smärta är delvis träningsvärk och överansträngning så mycket är självförvållat. Somnade ett par timmar framför tv:n (sov 4 timmar i natt) och när jag vaknade kunde jag knappt röra mig och hade extremt ont i vänsterbenet av min nervsmärta. Som tur var kom benen igång och kändes inte som ett av dem tillfällena då jag hamnar på sjukhus för att jag inte kan röra benen. Men det är såna här dagar jag inte har någon större lust att vänta längre på att få min neurostimulator. Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. För jag vet att det inte lönar sig att inte kämpa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0