Vill hem!

Nu är jag extremt trött på att ligga på sjukhuset och vill bara hem nu. Det är ingen större ordning på maten och framför allt inte motionen. Mat äter jag 4 gånger om dagen men lunch och middag är inte alltid ätbar. Frukost och kvällsmat består av mackor. men jag hade med mig några matersättnings bars på hajken som kanske kommer till pass här. Är egentligen lite anti dem då de är väldigt söta, men kan vara ok i nödfall som nu.

Men jag vill hem till mina rutiner då jag äter frukost, mellanmål, lunch, 1-2 mellanmål och middag.

jag vill mer än inget annat ut på långpromenad i skogen. Men jag får nöja mig med 20 meter då och då. Ungeför lika jobbigt för mig att gå 20 meter nu som 7 km för några veckor sen. Obeskrivlig känsla att inte kunna gå. Jag har lärt mig att inte ta lika mycket förgivet längre. Allt är inte så självklart längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0