Vill igång snabbare

Önskar jag kunde göra någonting för att komma igång snabbare och slippa smärtan. Men jag måste bara inse att det finns inget jag kan göra mer än att gå korta sträckor ofta. Så får jag öka succesivt, hoppas bara jag kan slänga kryckorna snart. Förhoppningsvis innan mitten av nästa vecka då vfu:n börjar. För då vill jag leka i massor, blir ju lätt att jag är med och leker när jag kan på vfu:n. En jäkla bra och rolig motion på "arbetstid". Har egentligen två tillfällen kvar i nuvarande kurs, imorgon och på måndag, men jag kan inte gå imorgon och då kan jag skippa måndagens med då det är examinerande på det vi har haft denna veckan. Ja, helt onödigt för mig då jag ändå måste komplettera. 
 
Äntligen börjar jag få lite ordning på maten igen. Har knappt haft någon matlust alls på sjukhuset och maten har inte vart den bästa. Men nu är jag tillbaka på rätt bana. Kanske kan få fortsätta med nedgången med. 
 
På tal om mat, jag brukar ju inte skriva vad jag brukar äta på dagarna, dels för att jag inte vill ha för mycket fokus för mig själv på mat. Men de få viktbloggar jag läser skriver vad dem äter. Är det något ni vill att jag ska skriva om? Har haft lite funderingar på det nämligen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du ska göra det som känns bäst för dig gällande att skriva om vad du äter. Jag tycker det är intressant att läsa om vad andra som viktminskar äter men din blogg är intressant även utan den infon så du behöver inte känna någon press att du "måste" :)

Svar: Jag har haft fundering på att skriva om det när jag känner för det, tror inte det kommer bli ett "måste" för mig. Ville mest veta om det är folk som vill veta :)
onlymyloss.blogg.se

2013-09-26 @ 22:05:21
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0