Vikt och mått efter dålig period

Jag vägde mig för en vecka sedan innan promenader och maten blivit bättre, då stod den på 100,6 kg. Vägde mig idag med och tog nya mått. Med det resultatet är jag nöjd med vikten, för vågen stod på 98,6, -2 kg på en vecka alltså, totalt -23,4 kg. Men midjemåtten gjorde mig besviken, är nästan tillbaka vid start, men verkar inte vara så mycket mer än någon cm runt överarm, lår och stuss. Hoppas på ännu större förbättring ju mer jag kommer igång, vilket kommer att ske.

Kommentarer
Postat av: Ss

Tack för din kommentar!:) det värmer verkligen. Du har kommit långt redan, jag tvivlar inte på att du kan ta dig precis så långt du finner lagom :)

2014-04-26 @ 03:07:33
URL: http://ettforsoktill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0