1 av 2 avklarade

Har tagit dagens första powerwalk för några timmar sedan. Jag planerar att ta en ikväll vid 20 tiden idag igen. Blir ungefär den sträckan jag brukade gå 4 gånger i veckan som jag delar upp i två omgångar och går varje dag. Måste ju bli grymt. Hoppas succesivt kunna öka längden och snart kunna gå två långa powerwalks. 
 
Ska kontakta min sjukgymnast på måndag med och hoppas på att få tid snart så jag kan komma igång med lite styrka. Känns som jag behöver det då vi inte enbart kommer lägga fokus på ryggen utan även axlar och armar för att automatiskt få med rygg och mage. Kommer bli super, men måste börja med det väldigt försiktigt. 
 
Förresten ska jag börja fylla i veckans vikt igen vid nästa vägning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0