Bra dag igen

Jag har en smaldag idag med. Blev inte sämre av att få höra "oj, vad du blivit smal och lång" när jag och pappa va i en djur affär som vi åkt till i flera år där dem känner oss lite smått. Så två dagar i rad nu har jag fått höra att jag är smal. Jag själv tycker inte det, dels har inte hjärnan riktigt hängt med i omvandlingen och dessutom vet jag att jag har 20 kg kvar till mitt mål som är normalviktig. Men blir så oerhört när jag får såna kommentarer, speciellt av folk jag typ aldrig träffar, så kul med komplimanger och få bekräftelse att det faktiskt syns. 
 
Utmanade mig själv med att ha en tajtare tröja än vad jag annars har när jag ska någonstans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0