Bra dag

Har en smal och snyggdag idag. Helt awesome om ni frågar mig. Blev ju bara bättre när jag var hos min syste och hennes vännina säger  till mig "åh, du stannar smal och snygg du". Min första tanke var "när fan blev jag smal? Jag har ju 20 kg kvar att gå ner". Men så otroligt roligt att höra och framför allt motiverande. Fick även höra idag, "åh vad fin du blivit". Vadå, var jag inte det innan? Ibland blir vissa positiva uttryck något negativt utan att man ens reflekterar över det. Men den kommentaren slog hårt även om jag vet att personen i fråga bara sa det i ett positivt syfte. Har i alla fall haft en riktigt positiv dag, även om den egentligen innehållit ups and downs. 
 
När jag var hos min syster bjöds det på fika med, så det slank ner både en bulle och en bit sockerkaka, även lite cola. Helt sjukt att jag efter det hade en smaldag idag. Kanske därför jag lät mig äta dem. Men ibland måste jag ju få unna mig sån skit med.
 
 
Såhär såg jag ut idag på min smal och snygg dag. Byxorna är 3 storlekar mindre än mina förra jeans som jag hade i höstas och det gröna linnet har jag inte kunnat använda för att det suttit för tajt och sett dumt ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0