Kära skoskav!

Hej kära skoskav på båda fötterna, kan du förvinna snabbare än du kom? Ja, mina nya promenadskor har gett mig skoskav. Jag får aldrig skoskav ju! Aja, imorgon blir det till att inhandla compeed, om jag inte hittar några här hemma, vilket jag tvivlar på. 
 
Har haft vårdkonferans med smärtläkare, smärtsjukgymnast, smärtpsykolog och min husläkare. Blev halvt överöst med hur duktig jag är som gått ner så mycket i vikt och hur smal jag börjat se ut. Kan ju inte annat än att stäcka på mig lite extra med ett brett leende. Jag älskar att höra det. Min fortsatta vård var ju dock det som var i fokus. Var så extremt nervös innan att jag nästan fick nervöstsammanbrott. Men allt gick super duper och det finns planer om vad som ska ske nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0