Repris

Har känt av gårdagens promenader igår. Varför inte fira det med samma sträckor idag igen? Var väl inte planerat så. Men när jag gick med en i stallet blev det så automatisk då vi bara traskade på utan att tänka vart riktigt. Att jag två dagar i rad har gått mer än 8 km är grymt, jag blir stolt över mig själv. 
 
Är med i en utmaning på facebook som innebär att man ska gå 5 mil på 7 dagar, genomsnitt 7 km om dagen. Just nu har jag två tillgodo. Men den peppade mig att komma ut på mina 6 km långa promenader. Helt awesome och underbart!
 
Fick även nåt ryck efter första promenaden och körde knäböj. Hade ju vart grymt om jag kom igång med det med. Förhoppningsvis får jag fler muskelstärkande övningar på måndag hos sjukgymnasten. Får se hur det blir med tanke på att jag har massa rörelse restriktioner efter senaste operationen. Det har jag i knappt ett par veckor till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0