Tatueringen

 
Här är tatueringen jag gjorde häromdagen, bilden är tagen från studions facebook sida (buzzstop 28). Den symboliserar hela starten av min nya livsstil som kom med jobbiga beslut. Ibörjan såg jag på varje promenad jag tog minst en trollslända. Sen va tanken lite, eftersom de bara lever ett dygn, att jag måste tänka mer på mig själv och välja både lätta och svåra saker i livet för att överleva mer än en dag, för att bli starkare. 
 
Som jag väntat och längtat efter den. Är extremt nöjd med resultatet.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin! Gillar budskapet och betydelsen av den också. Tar det till mig :)

Svar: Åh, vad härligt :)
onlymyloss.blogg.se

2014-05-06 @ 00:48:27
URL: http://ettforsoktill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0