Tre promenader

Första promenaden av två jag skrev om förut blev första av tre. Fick ett ryck vid 17 tiden innan middagen och gick en km. Sen vid 20 tiden gick jag 3,5 km. Är så grymt stolt över att jag gått 7 km sammanlagt idag. I höstas gick jag 3-4 gånger i veckan och då 6 km. Nu går jag det sammanlagt varje dag. Dock hade jag mer vardagsmotion i höstas, vilket självfallet påverkar mycket med. Nu är jag ju sjukskriven vilket resulterar i att jag inte gör så mycket mer än att ta promenader. Precis som jag blev ordinerad att göra. 
 
Känner mig verkligen på g igen vilket är så fruktansvärt skönt. Jag äter rätt igen och jag rör mig utan större hinder för tillfället i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0