Veckans vikt

Senaste vikt 24/4 (två veckor + 1 dag sedan): 98,4
Dagens vikt: 96,6
Ner sen sist: -2 kg
Total viktnedgång: -25,4 kg
 
Passerar återigen 25 kg stecket, vilket känns helt underbart! Känns som en magisk gräns på nåt sätt. Nästa är -30 kg och sedan bara 2 kg därifrån 90 kg, 9 ersätts med 8. Nog om det, jag är grymt glad över min viktnedgång, jag är stolt över mig själv, att jag tagit de val jag gjort sedan i sommras. Varje gram jag går ner ger mig självförtroende. 
 
Förövrigt har jag bestämt att byta vägdag från torsdag till fredag. Känns bättre för mig på något vis.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rundamamman

Bra jobbat! :D :D

2014-05-12 @ 20:34:18
URL: http://rundamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0